סדנה – סגנונות תקשורת

להקנות לך ב 4 שעות 4 שפות תקשורת את היכולת לשפר באופן דרמטי את ההישגיות
והתוצאות בחיים האישיים והמקצועיים ובכך להשיג יעדים שהיו חסומים בפניך.

האם קרה לך פעם שפנית אל אדם כלשהו, ונוצרה אי הבנה למרות שעשית כל שבידך כדי ליצור שיתוף פעולה? מדוע קורה שבמערכות יחסים בעלות אינטרס משותף ברור, מופיעים מתחים וקצרים?

 

סגנונותמרבית ההתנגדויות שנוצרות בזמן השיחה, הן תוצאה של אי-ידיעה של סגנון התקשורת של האדם שמולנו. אדם אשר שולט בסגנונות תקשורת, רבים סיכוייו להיות מובן בדיוק כפי שהוא מבקש, ומכאן שיצור תוצאות גבוהות יותר תוך יצירת אווירה של שיתוף פעולה. אם נדע לזהות ולדבר את סגנון התקשורת של האדם שמולנו, נוכל לנהל אינטראקציה, נוכל לייצר תקשורת טובה יותר – ולהשיג את מטרותינו בצורה טובה ויעילה!

communication3

רוצה ללמוד 4 שפות ב-4 שעות, להיות מוביל במשא ומתן ולסגור עסקאות במהירות ועם רווח מעולה? המרכיב החשוב ביותר בתקשורת איכותית, הוא היכולת לאפיין ולשוחח באותו סגנון התקשורת של האדם מולי, שאתו אני מנהל אינטראקציה. לדעת "לדבר" בסגנון תקשורת של האדם ממול – יאפשר לך להעביר את המסר המתאים ביותר למהות השיחה, כך שישרת את המטרות שלך לאורך כל הדרך.

                             לפניך 4 סגנונות תקשורת עיקריים:

#     סגנון תקשורת "מקדם"  זהו סגנון תקשורת של מרכז הבמה, מכוון לתוצאות, אוהב להיות במרכז העניינים, קשה לו מאוד עם סדר וארגון. #     סגנון תקשורת "משימתי"  מדבר ב"שורה תחתונה" קצר ולעניין, מכונס ועצמתי, חשובים לו הביצועים ודרכי הפעולה. #      סגנן תקשורת "מנתח"  מכוון לדיוק, חשוב לו להיות צודק. נעים ומנומס, ענייני, אוהב לעבוד. לסגנון זה חשוב לדעת הכל לפני שמחליט כל החלטה שהיא. מאורגן ושיטתי, מגיב לאט – דבר שעלול להתפרש כהססן וחסר ביטחון. #      סגנון תקשורת "תומך"  אוהב לעבוד בקבוצות, בכל קשר איתו אתה חייב להיות מעורב ברגשותיו ובשלומו, רגיש מאד, נפגע בקלות. helloכל אדם הוא בעל יותר מסגנון אחד, אך בכל אחד חי הסגנון המוביל אותו, ובסגנון זה הוא מזוהה. כבעל עסק עצמאי, עסק קטן ובינוני, ההדרכה והמיומנות שתקבל בסדנת סגנונות תקשורת תאפשר לך "לדבר" עם ספקים, לקוחות, מנהל הבנק, ואפילו בשיחות טלפון עם אנשים שאתה לא מכיר. להוביל את השיחה במהירות ליעדים ולמטרות שבחרת, ולהגדיל את ההכנסות שלך. תקשורת היא המנוע שמניע את הארגונים. זיהוי סגנונות תקשורת של אחרים הוא מרכיב חיוני של המנוע. בין אם במכירה או במתן שירות ללקוח, שיתוף מידע, או שיתופי פעולה בפרויקטים – הצוות שלך מחויב כל הזמן להשתמש במיומנויות התקשורת שלהם. איך המיומנות בסגנונות תקשורת יכולה להגדיל את יעילות הצוות בחברות ובארגונים?על ידי זיהוי סגנונות תקשורת של עצמם ושל אחרים, יכולים חברי צוות להתגבר על מחסומים שנוצרים מתוך הפרעות בתקשורת ואשר משפיעים על הצוות. "תות תקשורת" בעלת זיכיון עולמי לשיטת "סגנונות תקשורת" להערכה וזיהוי סגנון אישי, לחיזוק היכולת של אנשים לתקשורת איכותית ואפקטיבית עם חברי צוות ועוד… "סגנונות תקשורת" יעזרו לצוות שלך לשפר את יחסים בינאישיים, תקשורת ודינאמיקה קבוצתית.

מבין הלקוחות שהשתתפו ויישמו סגנונות תקשורת: בין-לקוחותינו

"לימוד סגנונות תקשורת ואיך להגיב לסוגי תקשורת אחרים יעזור לי להיות מנהלת אפקטיבית יותר."  רונית סעדיה – מנהלת רכש – ת"א

מהם היתרונות של זיהוי סגנונות תקשורת?

"סגנונות תקשורת" זה יותר מסתם "הערכת סגנון אישיות". הסדנה מאפשרת לאנשים לזהות את
סוג סגנון התקשורת שלהם ולהבין כיצד העדפות התקשורת שלהם משפיעות על עבודת צוות,
על יעילות בעבודה ועל קבלת החלטות.

"סגנונות תקשורת" מאפשרת לאנשים להבין כיצד לנהל לטובתם את התובנות שעולות מן ההדרכה
בסדנה, על ידי זיהוי סגנונות תקשורת של אחרים.

"סגנונות תקשורת" משפרת את התקשורת האישית, מספקת אסטרטגיות לתקשורת צוות טובה יותר,
ומספקת יתרונות מרחיקי לכת בארגונים:

– תקשורת משופרת עם הלקוחות ועם הצוות
– יצירתיות ותפוקה גבוהות יותר
– הבנה ושיתוף פעולה חזקים ומועצמים בצוות
– עלייה משמעותית בשביעות רצון הלקוחות

האם אני יכול לפעול עם "סגנונות תקשורת" לבניית צוות איכותי?

כן! סגנונות תקשורת היא כלי יעיל בעלות נמוכה להשקעה בבניית צוות איכותי.
תשתמש 
בתרגילים הקלים למעקב להובלת הצוות שלך בזיהוי סגנונות
תקשורת לשיפור משמעותי בעבודת הצוות.

ראשי צוותים, משאבי אנוש, מאמנים, מרצים ומדריכים –
סדנת "סגנונות תקשורת" היא חלק מהאירוע הבא שלכם!

סגנונות_1יחידים וצוותים הנעזרים ב"סגנונות תקשורת",
יכולים לשפר את מיומנויות התקשורת שלהם 
ולשפר
את מערכות היחסים בקבוצה. הבנה וזיהוי של סגנונות תקשורת ויישום עקרונות 
תקשורת יעילים – מסייעים לאנשים ולקבוצות לייצר תוצאות דרמטיות.

לקוחות רבים בוחרים להעשיר תכניות אימון, הדרכה,
ותכניות לבניית צוות מנצח על 
ידי הכללת סגנונות
תקשורת לתהליך שלהם. בדוק את התמחור המיוחד שלנו לקבוצות 
ולנותני שירותים אחרים גדולים יותר.


אז איך אני יכול לקבל "סגנונות תקשורת" והערכת סגנון 
אישי?

הירשם עוד היום לשריון מקום עבורך או עבור הצוות שלך בסדנת סגנונות תקשורת
ולהערכת הסגנון האישי שלך/שלהם, כדי ולהשיג מודעות עצמית מוגברת ויכולות תקשורת
משופרות.
יסייע לך לזהות את הסגנון המועדף עליך ולהבין כיצד העדפות התקשורת שלך משפיעות על
עבודת צוות, יעילות עבודה, ועל קבלת החלטות.
כפי שאתה עובד בדרך שלך באמצעות התכנית, תוכל לקבל תובנות לנקודות החוזק
ולמגבלות שלך ואיך אתה יכול להשתמש במודעות הזאת, כדי לשפר את התוצאות שלך
להשפיע באופן חיובי על מערכות היחסים האישיות והמקצועיות.

משך הסדנה כ – 4 שעות (כולל הפסקה).
בסדנה תקבלו את הרכיבים הבאים:
חוברת תכני מבוא לסדנה
תהליך ניתוח סגנונות תקשורת
טבלת עבודה על סגנונות תקשורת
מדריך עצמי לכל סגנונות התקשורת
ובונוס מיוחד: לכל משתתף, מבדק ומיפוי עסקי בשווי 680 ש"ח חינם!
מבדק Q MARK למיקומך במרחב העסקי, לשינוי שיהפוך
אותך למוביל ופורץ דרך. קבל פרטים כאן

"סגנונות תקשורת" היה הכלי המשמעותי ביותר שקיבלתי לתקשורת בינאישית
מבין אלה שהשתמשתי בהם עד היום עם תובנה דומה".
בני גל – קמעונאות – פ"ת.

"אני כל הזמן נזכרת בדברים שלמדתי בסדנה זו, כשאני האינטראקציה עם מישהו.
עכשיו לעומת זאת אני משיגה במקרים רבים תוצאות טובות יותר".
אביטל ב. – סמנכ"לית – ת"א

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *