Q mark – קמעונאות

"Q mark הקמעונאי" "retail sales Q mark" מכירה בחנויות, בנוי על 49 תכונות מפורטות שהן התוצר של עשרות מחקרים לגבי התנהגות פסיכולוגית של הלקוח ושנים של ניסיון בתכנון אסטרטגי למאות חברות קמעונאיות ברחבי העולם. 49 האיכויות מבוססות על היכולת והמוכנות למכירה, ניהול המכירה בפועל, והתאמת חווית לקוח לפסיכולוגיה של מכירות.

מבדק קיו מארק סימן האיכות, מביא להערכת מכירות הקמעונאיות ביישום עקרונות עבודה באיכות גבוהה לצד כלים קוגניטיביים ייחודיים להשגת מטרות, דבר שיוצר שיפור במכירות ולתוצאות גבוהות באופן משמעותי, עד כדי פריצת דרך של מאות אחוזים במהירות.

סוכן מכירות שמוכיח נחישות ומתאים את עצמו לנהליי איכות על פי ציון סימן איכות Q mark ומיישם אותו בארגון שלו יוכל להגביר את קצב המכירות, דווקא בגלל המצב המשתנה והתאמתו להתנהגות הפסיכולוגית של הלקוח.

7 תחומי – חופש כלכלי   Retail sales Q mark
לפניך 7 תחומי המבדק עם תיאור כללי על השאלות בכל תחום.

התאמת המרחב הקמעונאי לפסיכולוגית הקנייה=באיזה צד ממוקמים הקופות? מוצרים
……..רווחיים מקדימה? מאחור? 

התאמת מגוון וסידור המצרים להתפלגות המכירות בפועל = מוצרים משלימים ממוקמים בסמיכות ……..זה לזה, בחנות יש/אין נוכחות ושימוש במוצרים מקדמי מכירה.

איכות תהליך לימוד והכנת המוכרן לפני יציאה לשטח =  המוכרן מתודרך כראוי? קיים מערך יעדים? 

למידה והפקת לקחים באופן שוטף = קיימים/לא קיימים כלי משוב ויישום לקחים איכותי?

אסרטיביות והעזה ברצפת המכירה הלכה למעשה = קיים/לא קיים ניסיון לפתור התנגדויות הלקוח, …….קיים/לא קיים שיתוף פעולה בין המוכרים להעצמת השגת יעדים? 

UP SALE READINESS = למוכרנים קיים מערך מדידה, תגמול ותפישת ברורה של עץ המוצר. 

הניהול הקמעונאי הלכה למעשה = חהמנהלים משרים בטחון ודוגמה אישית, אין תהליך משוב ובהירות ……..יעיל, חניכה נעשית כלאחר יד….

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *