מיון, גיוס, אבחון והשמה

תשתמש בתחושת הבטן שלך לאחר הבחינה שלנו

לעתים קרובות ארגונים ובעלי עסקים מתקשים לגייס את הכישרונות
הטובים ביותר בשל המחסומים הרגשיים הקשורים לראיונות גיוס.

צוות בכיר של מאמנים עסקיים יעזור לך למקם את המערך האנושי
במקום הנכון ביותר, יראה לך איך לאבחן מועמד כמו שצריך, ולקבוע
את החוויה הטובה ביותר, ואת הכשרון הדרוש לכל תפקיד.

המטרה
ע"מ ליצור צמיחה וגידול בתוצאות הארגון, המזמין מבקש לפעול מתוך מצויינות
ומיצוי יכולות המשאב האנושי שבו.

  • לפיכך יוקם מערך שיטת אבחון והשמה הייחודית ל"תות תקשורת ותוצאות"
    בשיתופי וצוות מאמנים מומחים שיטפל בתחומי האבחון, ההשמה וליווי
    ההטמעה של כ"א איכותי לכל חלקי החברה.
  • לאפשר לארגונים ליצור גיוס איכותי של עובדים מתוך הכרה בצרכים ההדדיים,
    הן של המגויס והן של הארגון.
  • ליצור מרחב הדוק ומצומצם בין רצון וחזון הארגון, לבין הצרכים האמתיים בשטח.
    להקטין לגמרי את הפער  שבין הגדרת התפקיד התאורטית, – לבין דרישת
    התפקיד בפועל.
  • ליצור ולעצב הגדרה מדויקת ואיכותית של כל ותפקיד תפקיד, לא קיימים 2
    ארגונים זהים ואין כזה דבר "איש מכירות" או "מנהל". נדרשת התאמה ועיצוב
    ייחודי של התפקיד,
  • ליצור התאמה תפקודית בין פרופיל המועמד לפרופיל המנהל, ע"י :

א.    צמצום הפערים ע"י מיפוי הגורמים אנושיים בארגון, עם מי אני נפגש ועובד
…….ביום יום, כמו: מי המנהל? מה סגנון התקשורת שלו? הגדרת הציפייה לתפוקות
…….בתפקיד, וכדומה

ב.    ניתוח מבנה התפקיד המוצע ובניית ספר תפקיד המבטא "רצוי" במקום "מצוי".

00980
תהליך אבחון והשמה
אפיון התפקיד – בניית פרופיל תפקיד (לכל תפקיד נדרש/קיים בארגון) הכולל:

  • שם התפקיד
  • מטרות התפקיד
  • כישורים ותשומות של העובד
  • הגדרות עשייה מרכזיות להצלחה
  • תפוקות (תוצאות) נדרשות
  • דמויות מייצגות מתוך הארגון המהוות מודל לחיקוי הצלחה
  • תנאי העסקה – חוזה

  1. .    בניית מאגר מצוינים
  • פרסום משרות והכנסת המועמדים למאגר לאחר שיחת סינון ראשונית (עמידה
    בסטנדרט איכות מינימלי)
  • פנייה לכלל מאמני "תות תקשורת" – שיהוו כוח לאיתור וזיהוי כ"א איכותי ופוטנציאלי
    למאגר או להשמה מידית (פנייה מסיבית לאנשים שכבר יודעים לזהות…).
  1. 2    הקמת מרכז הערכה ומיון (תדירות התכנסות – בהתאם לצורך,
    פעם-פעמיים בחודש)

מבנה תהליך האבחון
הגדרת מטרת היום: השמות איכותיות בתפקידים הרלוונטיים.

  • שלב א' – הערכה
  • שלב ב' – מבחנים

מבנה יום:
ברקע – מיתוג מובהק של החברה , איכות, צמיחה, שפע…..

א.      יח"צ לחברה/עסק , יח"צ לתהליך האבחון.

ב.      מבחנים אישיותיים – מילוי עצמי

ג.       תהליך – בחינת ערכים: אינטגריטי, חווית הזכות, מכוונות לצמיחה.

ד.      מיקוד למשרות – יצירת קבוצות אבחון ייעודיות בהתאם לתפקידים הנדרשים.

ה.     החוזה – הצגת תנאי העסקה ויצירת בהירות והסכמה לגביהם.

784584

  1. 3.    קליטה בתפקיד – הטמעה

א.      טופס טיולים

  • הכרות עם התחום בו מתנהל התפקיד.
  • הכרות עם מערך הניהול של החברה
  • הכרות והבנת המבנה והמנהיגות הבלתי פורמלית בארגון

ב.      הבהרת ציפיות להצלחה

  • מטרות התפקיד
  • הגדרות עשייה מרכזיות להצלחה
  • תפוקות (תוצאות) נדרשות

ג.       מכוונות לעתיד

  • בניית אופק צמיחה בתפקיד וממנו הלאה – בכלל החברה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *