האם אתה זקוק לאימון עסקי?

יש אמרה האומרת, שלא משנה מה אתה רוצה להשיג, תמיד יהיה מישהו, שהוא טוב יותר. שיש לו בית טוב יותר, עבודה טובה יותר, שותף טוב יותר, כל מה שתרצה… טוב יותר. אנחנו חיים בעולם תחרותי, שבו כולם מנסים להתעלות אחד על השני לפעמים, אתה נזקק לעזרת אחרים. בין אם מדובר במאמן אישי לכושר, או מתכנן פיננסי לכספים שלך. בעסקים זה בדיוק אותו הדבר. אתה צריך מישהו שהיה שם לפניך, שיכול להחזיק לך את היד. אדם מנוסה בעל מבט רחב יותר, כדי שהעסק שלך יגיע אל מלוא הפוטנציאל שלו .

רוב בעלי העסקים הם אנשים עסוקים מאוד. ניהול צוות, תשלום חשבונות, מענה טלפוני, דיבור עם לקוחות, השתתפות בפגישות…הרשימה אינסופית. תמיד יש משהו לעשות. הבעיה עם זה היא, שאתה לא תמיד מצליח למצוא את ההזדמנות לעצור רגע ובעצם להסתכל לאיזה כיוון העסק שלך הולך .

האם הוא הולך וגדל ?

האם השיווק שלי יעיל?

האם אני יכול ליישם יותר אסטרטגיות שיווק ?

מהו נתח השוק שלי?

מה עושים המתחרים שלי ?

האם המחירים שלי זולים או יקר מדי ?

כיצד אני יכול להרחיב ?

רובנו נכנסים לעסק בלי לדעת את הכל, וזה נורמלי. עם זאת, מאמן עסקי יכול לתת לך דין וחשבון על הנעשה בעסק ועל התקדמותך ביחס ליעדים המדידים, שנקבעו בתחילת התהליך. יש לך מישהו, שבכל שבוע שומר
עליך ועושה לך את ההבדל. אחרת, אתה מתמהמה ומשתמש בכל תירוץ, כדי לדחות את ביצוע ומימוש הדברים:
"אני עסוק מדי. אני יעשה קצת שיווק בחודש הבא. כרגע אני עסוק מכדי להזמין לקוחות לתת לי המלצות. אני עסוק מכדי להתחיל קמפיין מדיה חברתי". כולנו עסוקים, אבל יש מישהו שיכול לדחוף אותך ובכך לעשות
הבדל עצום לצמיחת העסק שלך.

מאמן עסקי יראה דברים שאתה לא. מתוך הניסיון שלו, ומעצם העובדה שהוא יכול לעצור, להשהות, להעריך את העסק שלך מבלי להתרוצץ כל היום.
המפתח המוחלט להצלחת העסק שלך הוא לעבוד על העסק שלך ולא בו
.
במונח הזה משתמשים הרבה בימים אלה. אני לא מתכוון ל: לשבת בבית ולא לעשות כלום. ללכת לעבודה זה אחלה, וכולנו יכולים להיות שבעי רצון שם. מה שאני מתכוון אליו זה, שאתה יכול לשבת בעבודה, להביט על
העסק שלך, לחשוב על שיפור ויישום אסטרטגיות האלה בהתאם.

להתרוצץ, לענות לטלפונים, ניקיונות, הכנת משלוחים כחלק בלתי נפרד- כל זה טוב ויפה. אבל, אם אתה לא מצליח להיות עסק רווחי וצומח, אתה תעמוד בפני מכשולים רבים בהמשך.

מאמן עסקי יכול לעזור לך כדי שזה לא יקרה .

אל תהסס, חפש מאמן עסקי מנוסה, שיקדיש את ניסיונו לעזור לך להרחיב ולהצמיח את העסק שלך. כך תבטיח שהצמיחה שלך תהיה ברת קיימא ושההצלחה של העסק שלך תהייה בנויה על יסודות מוצקים.
לבניית היסודות העסקיים חשוב שתהייה לפניך תמונה עדכנית של המרחב העסקי שלך, כדי לקבוע נקודות מוצא לתהליך הצמיחה.

מוכנים להתחיל להגשים?