סיפוק מיידי – רוצח עסקים

הצורך בסיפוק מיידי לתוצאות בעסק הופך להיות נפוץ יותר, במיוחד בעולם השיווק  באינטרנט. וזאת, משום שדברים קורים כל כך מהר באינטרנט. אתה יכול לבדוק ולמדוד במהירות כל פעולה שלך ולדעת האם הדברים עובדים או לא. מהירות זו רק מנציחה עוד יותר את הצורך בסיפוק מיידי.

אמנם, פעולות שיש בהן סיפוק מיידי, יכולות לתת לך יתרון עצום בשוק של היום, אבל למעשה, הן עלולות להקשות עליך לזכור, שלא כל מה שקורה במציאות, קורה באופן מיידי. ואז, לפעמים אתה מוותר מהר מדי ומפסיק את השיווק מוקדם מדי, כיוון שזה לא עבד לך בפעם הראשונה ולא נתן לך את התוצאה המידית, שרצית להשיג.

עכשיו, זה לא אומר שאתה לא צריך לערוך, לבדוק ולמדוד את תהליך השיווק שלך. אתה עדיין רוצה לדעת מה עובד, ומהו ההחזר על ההשקעה. תבין, שלפעמים אתה פחות מדי סבלני ממה שאתה צריך להיות. יש עוד כמה דברים שלוקחים קצת זמן – לפעמים יותר ממה שאנחנו רוצים. האדם הממוצע צריך לראות את המודעה שלך לפחות שבע פעמים, כדי להתחיל להכיר אותך, לבנות את דעתו עליך, ולסמוך על מה שאתה מציע. רק לאחר מכן הוא יאמר "כן" למוצר או לשרות שלך. אם תפסיק ותעצור את השיווק לאחר שתיים או שלוש פעמים, הוא אפילו לא ידע שהיית שם.

דוגמה מצוינת לכך היא, אנשים שנמצאים ברשימה שלך במשך שנתיים, חמש שנים ואולי אף יותר, שאף פעם לא השקיעו בשום דבר ממה שאתה מציע. אתה ממשיך לשווק להם, אבל עדיין שום דבר. זה מפתה להעיף אנשים כאלה מרשימת התפוצה. אתה הרי מחפש סיפוק מיידי, ואתה רוצה שיקנו ממך מיד. למרות זאת, אל תהיה פזיז מדי. ומה אם אחרי כל הזמן הזה שהם נמצאים ברשימה שלך, הם קוראים מאמרים שלך, צופים בסרטונים שלך, רואים את ההמלצות, ורק אז מחליטים להשתתף באירוע שיצרת, להשקיע במוצר או בשירות שיצרת ואתה מציע להם?

האם זה היה שווה את ההמתנה? עבור רוב בעלי עסקים זה יהיה שווה את ההמתנה. לוקח זמן לשווק עד מצב של בניית מודעות ואמון, כי אצל רוב האנשים לוקח זמן להחליט ולומר "כן" למה שאתה מציע להם. אז תהיה סבלני. ואל תסתבך כל כך בצורך שלך בסיפוק מיידי, כי אז אתה מפסיק לראות את התמונה הגדולה של העסק שלך.

סיפוק מיידי הוא נהדר, כל עוד אתה לא מצפה שזה יקרה בכל דבר שאתה עושה. אל תתן לצורך שלך בסיפוק מיידי להרוג את העסק שלך. צורך זה לא יהיה הסיבה להפסיק לשווק. תהיה סבלני .

מוכנים להתחיל להגשים?