המרכז העסקי - למאמנים, יועצים ומטפלים

אריה גרסיאני - יועץ עסקי מומלץ

אומרים לעתים קרובות, שהחיים הטובים והנוחים, הם האויב הגדול של החיים. עד לפני 14, היו לי חיים די טובים. משפחה, בריאות, מעגל חברים וקריירה עסקית מוצלחת. 
אני מגיע עם שני עשורים של עשייה ויזמות, ניהול עסקים מוצלחים ורשת ברמה ארצית, כשאני סמוך ובטוח שאני מבין איך המשחק עובד, מה שנתן לי לחשוב בזמנו שזה מה  שאני אמשיך ואעשה למשך כל חיי.

ניהלתי 2 חברות לשיווק ורשת ארצית הראשונה בישראל בתחום ההלבשה עם 7 סניפים בקניונים , עבדתי עם ומול כמה אנשים ידועים, עשיתי עסקים עם חברות בארץ ובעולם. אהבתי את האנרגיות שבעשייה, ההצלחה, האחווה, הלמידה. וההשפעה החיובית עלי  של הדברים האלה הייתה גדולה מאוד. בזמנו, כל זה גרם לי לחשוב, שאמשיך לעשות את מה שעשיתי – במשך כל חיי.

זה קרה די מהר: ההוצאות עלו מאד, השווקים מחו"ל נפתחו, התחרות במשק גברה, וגם לא ידעתי

איך להתנהל מול גל השינויים סביב. החובות נצברו, המכירות והרווחים ירדו, התחלתי "לזייף" בתשלומים ובמשכורות לעובדים…

חשבתי שזה יעבור, שאצליח לפתור את זה. מהר מאד הבנתי, שלא אצליח להמשיך כך. כיוון שלא היו ברשותי סכומי כסף משמעותיים, כדי לחלץ את העסקים מהמפולת, הכרזתי לפני 20 שנה על פשיטת רגל. זה היה בשבילי משבר אישי, זוגי, משפחתי, עסקי, העולם שחייתי בו התמוטט ונעלם

ברור, האשמתי דבר ראשון, את מי? את עצמי כמובן! למה לא שמתי לב לסימנים, כשהכל משתנה סביבי? למה לא התייעצתי עם יועצים עסקיים? האשמתי כמובן את:

– הממשלה שפתחה לרווחה את השוק הישראלי לתחרות מבחוץ

– את המתחרים שהורידו מחירים (ולא הרוויחו בעצמם) ואת כל העולם…

 

התירוצים שלי הצדיקו את כל המעשים שלי… זה ממש לא שינה את המציאות שהגעתי אליה.

 

חיכיתי וקיוויתי ש… שיבוא מישהו מהעולם העסקי ויציע לי הצעה מדהימה, שתחלץ אותי מכל השבר שאני חווה. קיוויתי שאולי אזכה בלוטו (אבל לא שלחתי כרטיס). חיכיתי וקיוויתי שאולי אצליח, עם ניסיוני הרב, להעמיד את עצמי בעסקים מחדש במהירות, אבל נשארתי ללא אמצעים ומקורות אמינים לשיתופי פעולה. חיכיתי וקיוויתי…

 

בוווווום !!! נמאאאאאססס!!! לי מהמצב שנמצאתי בו- הבנתי שאני הכי קורבן שיכול להיות, אין מצב שאני ממשיך בביצה שאני נמצא בה. זה לא מוביל לשום מקום, ולא מצליח ליצור אופק של יציאה למרחב של הצלחה – אני תקוע ומובס – חייב לשנות!

 

הבנתי שזה תלוי רק בי לעזאזל… מה חסר לי? יש לי כל מה שצריך:- ניסיון בעסקים- ידע רב- יכולת עשייה- מיומנות וביצועים יוצאים מן הכלל מה שעלה בי זה – אני רותם את כל הידע והניסיון שצברתי ואחרים נהנים ממנו.

האמת. זה מה שתמיד אמרו לי כולם:

"אתה תמיד עוזר ומייעץ מדהים, קולע בול למה שנדרש בתוך כל הערפל סביב….."

זהו, החלטתי להפוך להיות מאמן לעסקים!

הפתרונות שמצאתי הם: בחרתי לעבור הכשרה למאמנים, הכשרה מתישה ומעמתת אישית ומזככת. מצאתי בית למי שאני, ולמה שיש בי לתת לאחרים. התמלאתי באור. אמיתי לגמרי.

הפתרונות שאני מיישם הם: החלטתי להיות מאמן מנטור לעסקים, הטוב ביותר בעולם 🙂

ואז גיליתי- כמה לא מפתיע – שיש כבר כמה כאלה.

מהם קיבלתי השראה, שמנפה אותי במהירות להיות היום, כבר 13 שנה, מאמן בכיר, מנטור לעסקים, מאמן בכיר (אחד מתוך 55 סך הכל בכל הארץ ) בלשכת המאמנים, עם מאות עסקים מכל הגדלים, שהיו והינם מרוצים מהדרך המשותפת, שעברנו יחד לצמיחתם.

הרעיון של עזרה לאחרים להתחבר למה שאכפת להם באמת, לפרוץ את המגבלות שלהם, וליצור קריירה וחיים מספקים המכוונים לרצונות וליעדים שאותם אפשר למדוד – פשוט ידעתי, שזה מה שאני אמור לעשות.

אני אוהב את העסקים. אני אוהב להיות יזם. אבל בלב אני מאמן. והאהבה הגדולה שלי היא לעזור לאחרים בעסקים ללמוד, לצמוח ולאפשר להגשים את חלומותיהם. אני תלמיד נלהב של חוכמת המסורת, פסיכולוגיה התפתחותית, פסיכולוגיה חיובית ואינטליגנציה רגשית. אני אוהב לעזור לאחרים לצמוח לחיות חיים עשירים ובעלי משמעות. מלא שמחה, שלום, חירות. על ידי היותי ממש טוב במה שאני עושה, אני זוכה לחיות את החלום שלי, ולעזור לאחרים להשיג את החלום שלהם.

הערכים שלי

01

שפע -

אנו מאמינים בשפע על פני מחסור. יש יותר ממספיק לכולם.

02

איזון -

בהתאם לחזון שלנו (I.MARKETING COACH פועלת לתת לכל בעל עסק להתגאות בו וחיים ששווה לחיות בהם להשגת עצמאות כלכלית ורווחה למאמנים, מטפלים ויועצים בישראל), חשוב לנו שהעסק ייתן לנו חיים לא ייקח אותם.

03

חמלה -

הקשרים האישיים שלנו עם הלקוחות שלנו חשובים לנו מאוד. בחיים קורים דברים שיכולים להשפיע על העסקים. אנו יודעים ומרגישים לתמוך בלקוחותינו בזמנים טובים ובזמנים "לא כל כך טובים".

04

התלהבות -

לפעמים אתה צריך לקבל "ניצוץ" או "הרמה", במיוחד כשאין לך את זה בעבודה. בעבודה איתנו תמיד מרגישים אנרגיה חזקה לאחר פגישה.

05

מצוינות -

אנחנו מאמינים שאם אתה עושה משהו, עשה אותו כמיטב יכולתך

06

כיף -

אנשים עובדים טוב יותר כשהם נהנים ונהנים!

07

הכרת תודה -

זה לא אושר שמביא לנו הכרת תודה, זו הכרת תודה והוקרה שמביאה לנו אושר

08

בריאות -

המרכיב הקריטי המוחלט. בלי בריאות, אין לנו כלום

09

כנות -

תמיד נגיד מה שצריך להגיד, מתי צריך להגיד, למי צריך להגיד… לא נוותר לך.

10

ענווה -

אם אנחנו טועים, אנחנו נהיה הראשונים לומר זאת. אנחנו גם לא מתיימרים שאנחנו יודעים הכל, אף אחד לא יודע!

11

יושרה ובהירות -

נעשה מה שאמרנו שנעשה, כשאמרנו שנעשה את זה

12

מקצועיות -

אנו מתגאים בזה לאורך כל הזמן, גם כאשר איננו בנוכחות לקוחות

13

לכבד -

אנחנו מצפים לאותו כבוד שאנחנו נותנים

מוכנים להתחיל להגשים?