המרכז העסקי - למאמנים, יועצים ומטפלים

מה עושה בשבילך מאמן עסקי?

לעבוד איתי יכול להיות דומה ללקיחת שותף עסקי או בניית מערכת יחסים אמון . כדי שתוכל להבין טוב יותר מה אני עושה כבר 12 שנה כמאמן עסקי בכיר. (חבר לשכת המאמנים), עונה על השאלה: "מה בדיוק עושה מאמן עסקי?"

01

מתווה נתיב לצמיחה המקצועית שלך

מאמן עסקי טוב עוזר ללקוחות לחשוף את הפער בין המקום שבו הם נמצאים היום למקום בו הם רוצים להיות. בעזרת המאמן העסקי שלהם , נקודת מבט חיצונית היא בדיוק מה שהעוסק בשרות בתחום העזרה לאנשים צריך כדי לפתוח פוטנציאל אישי ועסקי חדש. 

02

עוזר לך לגלות ולהבהיר את ערכי הליבה והחזון שלך

נותני שרות קיימים וגם חדשים בתחום, נאבקים לעתים קרובות עם הגדרת הערכים שלהם והמיפוי העסקי מול שוק "קשה" שקיימים בו עסקים וארגונים גדולים בתחום. מאמן עסקי מנוסה יכול לעזור להוביל לקוח בתהליך של יישור ערכים אישיים ועסקיים. ומשם, הלקוח יכול לפתח את החזון החזק, לנוכחות מרשימה וייחודית, המנהלת והביטחון העצום הדרושים כדי להוביל את העסק הנבחר להצלחה .

03

מספק אימון ומומחיות מותאמים אישית ממוקדת

אף אחד לא מכיר את המאפיינים הייחודיים של העסק שלו טוב יותר מבעל העסק. לכן אין הגיון בניסיון למצוא חומר גנרי שימושי בספר או באתר המותאם לקהל הרחב. אפילו סדנאות וקורסים בתחומים ספציפיים, למרות שהן בעלות ערך, חסרות את גישת היחיד הייחודי והנבדל שבעלי עסק רבים זקוקים לו. מאמנים עסקיים פותרים את הבעיה בשלוש דרכים: ראשית, למאמני מנהיגות מעולים יש רמות גבוהות של מומחיות בעסקים ובדיסציפלינות ספציפיות. שנית, יש להם ניסיון בעולם האמיתי כיזם וכמנהיג עסקי בעצמם. שלישית, מאמן משלב את הניסיון והמיומנותהחשובים כל כך לחבר לסמכות המנהיגותית של הלקוח. כתוצאה מכך, הם יכולים להציע ייעוץ מותאם אישית  ותוכניות מעשיות. כל ההתאמה האישית הזו פועלת כמאיץ עבור בעל העסק. זה מביא בסופו של דבר לצמיחה אישית ועסקית אקספוננציאלית.

04

אפשר מרחב בטוח לפגיעות וצמיחה

מערכת היחסים בין לקוח עסקי למאמן הוא מרחב בטוח ומקודש. לקוחות במהלך התכנית כולה יכולים להרגיש חופשיים לחלוק את הספקות העמוקים ביותר שלהם ללא חשש מלעג או השפלה. בתמיכתו של מאמן עסקי, בעל עסק בתחום האימון, טיפול וייעוץ חסר מעצורים יכול לחקור וליישם רעיונות חדשים לצמיחה או לנסות דרכים יוצאות מן הכלל להפוך למוביל ייחודי בתחומו. זה לא רק בונה את הביטחון העצמי, אלא זה יכול גם להשפיע ישירות על שיעורי הצמיחה, המוניטין והחזון שמקרין בשירות לרווחתם של לקוחותיו.

05

פועל כשותף באחריות ומניע

 מאמן עסקי יכול לתת לבעלי עסקים רמה גבוהה של אחריות. כשהלקוחות פועלים במרחב שיש בו יותר אחריות, זה  מאפשר לחשוב ולפעול עם רעיונות גדולים ועל הדברים שבדרך כלל מפחידים אותם. ניתן לסמוך על מאמנים כאנשי סוד המסייעים לצמיחה עסקית והתפתחות אישית .

כבר מהחשיפה הראשונה שלי לאימון לחיים ולעסקים, ההשפעה עלי הייתה חזקה כל כך, שלא רק שלא פסקה מאז, אלא רק הלכה וגברה. הרעיון של עזרה לאחרים, להתחבר למה שאכפת להם באמת, לפרוץ את המגבלות שלהם, וליצור קריירה וחיים מספקים המכוונים לרצונות וליעדים שאותם אפשר למדוד – פשוט ידעתי, שזה מה שאני אמור לעשות. מצאתי את הייעוד שלי!

אני אוהב את העסקים. אני אוהב להיות יזם. אבל בלב אני מאמן. והאהבה הגדולה שלי היא לעזור לאחרים בעסקים ללמוד, לצמוח ולאפשר להגשים את חלומותיהם. אני תלמיד נלהב של חוכמת המסורת, פסיכולוגיה התפתחותית, פסיכולוגיה חיובית ואינטליגנציה רגשית. אני אוהב לעזור לאחרים לצמוח, לחיות חיים עשירים ובעלי משמעות,

מלאי שמחה, שלום, חירות. על ידי כך שאני ממש טוב במה שאני עושה, אני זוכה לחיות את החלום שלי, ולעזור לאחרים להשיג את החלום שלהם. 

ייסדתי את תוכנית פיתוח מתקדמות ביותר לתוצאות מהירות בעסקים, וזאת מתוך שיטות מדידה, מבוססות ומוכחות, כבר 20 שנה בארץ ובעולם בהצלחה, במאות עסקים, בכל סדרי הגודל, מעסק זעיר של פרילנסרים, מאמנים, מטפלים, יועצים ועד החברות והארגונים הגדולים ביותר.

אני מתמחה בניהול עסקים, שיווק ובניה של תהליכים מתקדמים בעסקים, חברות וארגונים,

הפכתי להיות אוטוריטה עסקית של שיטה וטכנולוגיה מוכחת, ויש לי היכרות מלאה של הכלים, השיטות והאסטרטגיות, שהופכות כל עסק למצליח בתחומו. כל זאת, תוך ראייה קדימה, כתשתית להנחת מרחב פעולה לצמיחה.

כמאמן עסקי בכיר, אני מכיר בדיוק מה עובד, מה לא עובד והכי חשוב –

אני יודע להעביר את הידע והערך בצורה עוצמתית, פשוטה וקלה – כך שכל אחד יוכל ליישם בעצמו.

תפישת העולם שלי היא: “לעלות יחד אתך על מגרש חדש, כשחקן חדש ולשחק אחרת,

לייצר מהפכה בהרגלים עם הרבה כיף”.

אני איתך להצלחה ולעשייה חכמה, תוך יישום התהליכים, שיביאו לכם יותר לקוחות והרבה יותר כסף.              

מוכנים להתחיל להגשים?