המרכז העסקי - למאמנים, יועצים ומטפלים

מחשוב ענן – לבעלי העסקים קטנים ובינוניים

האם שמעת על מחשוב ענן? זה לא בדיוק מונח טרנדי כמו "מדיה חברתית",  אבל זה פופולרי. מה זה ולמה זה צריך לעניין אותך? כל עסק צריך טכנולוגיה. יש לך מחשב, טלפון, פקס, וסביר להניח שגם אתר. אבל אם
אתה מתכנן את העסק שלך כעסק יעיל וחסכוני, אתה רוצה לפעול עם המשאבים ביעילות ככל האפשר.

המונח "ענן" מתייחס לרשת האינטרנט.
כיום עסק קטן יכול לנצל את היתרונות של רבים מהשירותים הזמינים ב"ענן". באינטרנט אתה יכול למצוא דרכים לניצול של חומרה ותוכנה של חברות רבות אחרות מבלי לקנות תכנות יקרות. אתה פשוט משלם עבור השירות, ממש כמו שאתה משלם עבור הטלפון שלך, או עבור חיבור לאינטרנט.

עסקים קטנים ובינוניים יכולים לשתף תוכנה שלהם עם לקוחות שלהם כמו: שיתוף יומן אצל רופאי שיניים, אירוח אתרי אינטרנט, שירותי שיווק, מתכנתי מחשבים, סופרים, מומחים שונים בחשבונאות, שיווק, ראיית חשבון ועוד. רק להגדיר סיסמה ודי.
דבר זה מאפשר לבעלh  עסקים לשלם עבור פיסה קטנה של תשתית טכנולוגית נרחבת במחיר סביר ביותר. אתה יכול לקבל המון ע"י הידע המקצועי שיצר צוות מפתחי תוכנת הענן. וכך לנהל את הפרויקטים שלך בענן.
חשוב להתקשר לחברות בעלות מוניטין, כדי להגן על הנכסים שלך ולהיות מאוד זהיר עם ההון האינטלקטואלי שלך.

במידה ותעשה זאת כמו שצריך, זה יחסוך לך זמן וכסף בכל שנה. אני למשל רשום כבר לפחות ל- 15 שירותי ענן שונים, שמאפשרים לי לנהל ביעילות את המרחב העסקי שלי, עם "עובד" קבוע אחד וקבוצה מקצועית של כ- 15 אנשי צוות וירטואליים.

יש לי פקס, טלפון, סמארטפון נייד והמחשב שלי – אבל אין לי שום צורך לתחזק הכל אצלי על שרת, ואין לי כאב ראש בכל הקשור לאבטחה בעסק שלי. אני נהנה להרוויח מהעבודה שלי הרבה בעלויות סמליות שאותן מציע הענן. יתרונות נוספים שאני נהנה מהם: שהרבה מהעבודה שלי נגישה לי מיידית. כל מה שאני צריך זה חיבור לאינטרנט.

יש לי את האפשרות לעבוד ולהפיץ את הידע שלי על שרתים אחרים, מה שמאפשר לי לפזר את הגיבויים במקומות אחרים. אני יכול כמובן לעדכן אותם בכל מקום ובכל זמן שאני יכול להתחבר לאינטרנט.
וכפי שכבר ציינתי, אני זהיר לגבי חברות שאני מנוי עליהן, על מנת להגן על הנתונים שלי ועל ההון האינטלקטואלי.

מעוניין לדעת עוד איך לייעל את העסק שלך עם שירותי ענן, לקדם את העסק שלך להישגים יוצאי דופן וכל זה בעלויות נמוכות?

מוכנים להתחיל להגשים?